Vraag en Antwoord

Bestellen

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur. Wanneer u de factuur voor 16:00 ontvangen hebt u de bestelling de volgende dag in huis.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

 

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.


---------------

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal, overschrijving en eenmalige machtiging.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.
- Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.*
- Eenmalige machtiging: Wij schrijven 's nachts het bedrag van uw rekening af.*

* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

De betaling loopt via onze betalingsprovider IcePay. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal en Paypal worden direct geleverd (voor 16:00 besteld, morgen in huis).
Bestellingen betaald via overschrijving en/of machting worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.
Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. De verwerking van een eenmalige machting duurt 2 werkdagen.

 

Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?

U kiest in het bestelproces voor "eenmalige machtiging". Nadat u uw order hebt bevestigd krijgt u een nieuw scherm waarin u uw rekeningnummer opgeeft. Wij schrijven het bedrag 's nachts van uw rekening af. De verwerking van een eenmalige machting duurt 2 werkdagen.

 

Hoe werkt betalen middels overschrijving?

U kiest in het bestelproces voor "overboeken", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!


---------------

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen de standaard bezorgkosten (PostNL) in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor bestellingen boven € 50,00 netto worden geen verzendkosten berekend.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hebt u voor 16:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal TNT de bestelling de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt uw bestelling aan TNT aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

 

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met TNT. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. TNT bezorgt op maandag t/m zaterdag.

 

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt TNT nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van TNT en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde TNT afhaalpunt.

 

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van TNT Post.


---------------

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. U dient eerst contact op te nemen met de klantenservice om uw retour aan te melden. Vermeld daarbij ook uw ordernummer voor een snellere afhandeling.

 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzijn anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.